מערכת CRM היא מערכת חדשנית ההופכת את העבודה בניהול כל חברה להרבה יותר יעילה וידידותית. למערכת זו קיימות הרבה מאד פונקציות וכדאי לנצל את כולן כדי ליצור מערכת פנים ארגונית נוחה לשימוש.
מערכת CRM
מערכת CRM נכנסה לשימוש נרחב בעשור האחרון והיא כלי ניהולי המייצר עבודה קולחת בין המחלקות השונות בארגון.
אפשר להתקין את מערכת CRM בהתקנה מקומית במשרד או לחילופין להחליט לקבע את המידע על ענן כדי לשמור עליו למקרים של העלמת מידע מסיבות טכניות, פגעי מזג אוויר, מתקפת סייבר וכו'. ההתקנה על ענן היא יקרה הרבה יותר, מדובר בצורך אקוטי לעסקים מסוימים והלקוחות מחליטים מהי האופציה הטובה יותר והאפשרית עבורם.
שילוב של שירות מכירות ושיווק
שיתוף המידע והפעולה באופן מתמיד בין מערכות השיווק המכירות והשירות ללקוחות יוצר שלימות בנושא של מידע המועבר בין הגורמים השונים, פעולות משותפות וניתוח אירועים.
היערכות לטיפול בלקוחות B2B או לקוחות B2C , על פי צרכי כל חברה.
התאמת מערכת CRM
אם מדובר בחברות קמעונאיות, מערכת זו מקשרת בין כל ההתנהלות בקופות בכל הסניפים מול ה – back office, ביצוע כל הדוחות הרלוונטיים היומיים, החודשיים והשנתיים, שירות של הפצת הודעות ומיילים על פי צורך. התאמות של כל המידע ואופטימיזציה של העברת הנתונים בין הסניפים להנהלת הרשת וגם בדרך ההפוכה.
תפעול ותחזוקה של המערכת
כמו כל מערכת חדשה, גם את מערכת CRM יש להכיר היטב, להבין את אופן ההפעלה של הפונקציות השונות כדי להוציא ממנה את המיטב. לאחר שעובדים עם המערכת פרק זמן מסוים ודרך העבודה מובנת, אפשר להוציא באמצעותה את מלוא המידע כדי להקל על העובדים במחלקות השונות בעבודה השוטפת ללא צורך בשימוש בהרבה מאד סוגים של דוחות ומסכים.
העברת מידע ממערכת קודמת
ברוב המקרים מפעילים ממשק הקלוט את כל המידע מהמערכת הישנה ומעביר אותה בדרך הנכונה למערכת החדשה כך שאפשר יהיה להמשיך לעבוד עם הנתונים באופן חלק.
גם לאחר הטמעת המערכת, אפשר להוסיף לה ממשקים ואפליקציות נוספות על פי הצרכים הייעודיים של הפעלת המחלקות השונות בחברה.
Comments are closed.