הטלפון הנייד שלנו, הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו האישיים, המקצועיים והחברתיים, ולכן קשה לנו לחשוב על התנהלות ללא פלאפון פעיל, אך עם זאת, ועל אף חשיבותו הגדולה, שגרת היום יום העמוסה והלחוצה עשויה להקשות עלינו למצוא זמן פנוי כדי לגשת ולטפל במכשיר היקר שמשמש אותנו נאמנה.
כאשר יש צורך לבצע תיקון במכשיר נייד, חשוב ומומלץ מאוד לפנות אל מעבדת סלולר אשר מוסמכת לתקן את טלפונים ניידים, וזה בשביל להבטיח שהתיקון של המכשיר יתבצע על פי הסטנדרטים אותם קבע יצרן הטלפון. תיקון מכשיר נייד שאינו על פי הוראות היצרן, עשוי להוביל לנזק רב ובלתי הפיך למכשירכם.
חשוב שנבין מהן הפעולות אותן אנו מבצעים שיוצרות לנו את התקלות במכשיר הנייד. הבנה זו תסייע לנו לשמור טוב יותר על המכשיר הנייד שלנו ולצמצם את הצורך שלנו בפנייה לתיקון וטיפול במכשיר מקולקל.
הפעולות הנפוצות השגויות אותן אנו עושים נוהגים לעשות:
- כאשר המכשיר הנייד מחובר לכבל הטעינה ואנו מושכים את הכבל במהרה כאשר אנו מנתקים אותו מהטלפון, זה לעיתים מוביל לכך ששקע הטעינה נשבר או מתנתק ממקומו. דבר זה, ברוב המקרים, גורם לנזק בחיבור הטעינה של המכשיר, מה שמונע הטענה תקינה של הטלפון הנייד.
- נפילות מרובות של המכשיר הנייד שלנו, העלולות לגרום לשבר במסך או במכשיר עצמו.
- חיבור מטענים בכוח, כלומר ניסיון לחבר את שקע הטעינה ההפוך לחריץ הטעינה, ועל ידי כך לגרום לשבר או לתקלה במגעים של מחבר הטעינה.
תיקון מכשיר נייד – האם ניתן לבד?
ישנן תקלות מזעריות שאכן ניתן לתקן אותן בכוחות עצמנו, אך רק במידה ויש לנו ידע מוקדם כיצד לעשות זאת. מאחר ופעולת תיקון המכשיר הנייד היא לא פעולה קלה שכל אחד יודע כיצד ואיך לבצע מבלי להגדיל את הבעיה, מומלץ לפנות לטכנאי סלולר מקצועי בעל ידע וניסיון בתיקון מכשירים ניידים. טכנאי מקצועי ומנוסה יבטיח לנו שקט ממושך מתקלות חוזרות ונשנות במכשיר הנייד שלנו.
תיקון מכשיר נייד במעבדת סלולר מקצועית – מה חשוב לדעת?
מרבית מעבדות הסלולר המתקנות טלפונים ניידים מספקות 3 חודשי אחריות לכל תיקון שמתבצע על- ידן. כמו כן, על החלפת חלקים במכשיר, כדוגמת מסך, ניתנת שנת אחריות. זה הופך את פעולת תיקון המכשיר הנייד על ידי מעבדת סלולר למשתלמת עוד יותר מאחר וזה מאריך את "אורך החיים" של הטלפון הנייד ומבטיח לנו שקט לזמן רב יותר.