קידום אתרים הוא תחום רחב ומרתק, שסוחף לתוכו עשרות אלפי מקדמים ברחבי העולם. קורסים רבים נפתחים, ומסלולים שונים מציעים מגוון כלים וידע על התחום. ועם כל המרחב והגודל הזה, רבים לא מבינים מה תכלס לומדים בלימודי קידום אתרים.
בטקסט קצר זה נביא את התמצית של הידע, את הרעיונות החיוניים והחשובים ביותר שכל קורס רציני לקידום אתרים ייתן לכם, קורס שבסופו תדעו לגשת למחשב, להפעיל כלים שונים, מחשבה מסוימת, ולייצר מערך קידום אפקטיבי שיביא את האתר שלכם או של הלקוחות שלכם למיקום המיוחל במנועי החיפוש בדרך להצלחה מסחרית.
התכנים של לימודי קידום אתרים:
- מחקר – הבסיס להכול הוא מחקר עמוק, והכלים הזמינים לו מאפשרים לכם להבין מי קהל היעד העיקרי שלכם ברשת, מה הקהל שלכם מחפש ואיפה, כיצד לבדל ולמתג את העסק שלכם לייחודיות בשוק, וכיצד להפוך את הגולש שלכם ללקוח שלכם.
- להבין את המכונה – המוח של גוגל הוא הדבר המתוחכם, המורכב והחשוב ביותר להבנה בעולם הקידום. בלימודים רציניים לקידום אתרים תלמדו את מנוע החיפוש המוביל בעולם, כיצד לשוחח איתו, כיצד "לשכנע" אותו, וכיצד להביא את העסק שלכם להצלחה בעזרת גוגל.
- עבודה פנימית – כיצד לעשות את כל השינויים, ההתאמות והעיצובים הנכונים באתר עצמו, האתר אותו אתם רוצים לקדם, בכדי לייצר את פוטנציאל הקידום הגבוה ביותר.
כלים חיוניים למקדם אתרים:
מעבר לתכנים הנ"ל (ועוד המון תכנים אחרים שלא ניתן לפרט כאן), ישנם מספר כלים חשובים שכל מקדם חייב להכיר, וכל קורס לימודי קידום אתרים חייב להציע:
- תוכנת ZEFO ו- MAJESTIC – ביצוע ניטור, בדיקה, תיקון ושיפור מתמיד למערך כדי שיעמוד בסטנדרטים המשתנים ובשינויים של האינטרנט ואינספור האתרים בו.
- כלים לאופטימיזציה – בדיקת קישורים, שיפור זמני טעינת אתר, אפיון מפת-אתר (Site map), שיפורים בקוד ה-HTML, ועוד…
- כלים לניתוח ושיפור – הכלי העיקרי שלנו הוא גוגל אנאליטיקס, כלי "כבד" ועמוס בכל טוב שמאפשר למקדם החכם שמכיר את השימוש בו להביא את האתר לכדי הצלחה בקנה מידה בינלאומי.
כלים נוספים כמו כלי הקידום הממומן AdWords של גוגל וניהול קמפיינים לקידום האתר גם הם נלמדים בלימודי קידום אתרים, וכעת עם הטעימה מהחומר, אתם מוכנים לצאת לדרך חדשה לעבר הצלחה מקוונת בקידום אתרים.
Comments are closed.