כשהתחרות גדולה, אתם חייבים לבלוט! אחת הדרכים הנפוצות של עסקים, קטנים כגדולים, לבלוט בשוק היא באמצעות עיצוב לוגו ומיתוג של העסק. במאמר זה תוכלו לקרוא על החשיבות שלהם וכיצד עושים זאת.
משמעות הלוגו והמיתוג
הדרך למיתוג העסק איננה קצרה ואיננה פשוטה. יחד עם זאת, היא חיונית לכל עסק בכל גודל ובכל תחום ובנוסף – היא גם משתלמת! למה זה כך? מפני שכאשר יש לכם קו עיצובי, המלווה את העסק שלכם בכל מקום כגון עטיפת המוצר, מודעות, כרטיסי ביקור, אתר אינטרנטי ועוד, כל מי שחשוף לקו העיצובי חשוף בעקיפין גם למוצר או השירות שאתם משווקים. בדרך זו אתם למעשה מגבירים את המודעות לעסק שלכם ומשאירים אותו בתודעה.
לא על עיצוב לוגו לבדו
הלוגו הוא בעל משמעות גבוהה עבור כל עסק והוא גם בדרך כלל אחד הצעדים הראשונים, אם לא הראשון שבהם, בדרך למיתוג העסק. יחד עם זאת, עיצוב לוגו לא יכול לעשות את עבודת המיתוג בעצמו. עליו להיות חלק ממארג שלם של עיצוב גרפי, אשר יופיע כאמור, בכל מה שמייצג ומשווק את העסק. לכן, אולי מומלץ להתחיל עם הלוגו, אבל בהחלט לא כדאי לעצור שם!
קו הזינוק
כל עסק בתחילת דרכו נמצא בצומת דרכים. עצם קבלת ההחלטה להקים את העסק אינה דבר של מה בכך וההחלטה כיצד לעשות זאת, איזה צעד בהקמת העסק לעשות לפני האחרים ואיזה צעד לעשות אחריו, איננה קלה יותר. זוהי הסיבה לכך, שאנשים רבים פונים לאנשי מקצוע בתחומים השונים לקבלת עזרה והכוונה וכך גם לגבי תחום העיצוב הגרפי, אשר מומלץ לפנות מבעוד מועד למעצב המתאים לכם ולהתייעץ אתו לגבי המשך הדרך.
בחירת מעצב
מעצב גרפי, האמון על עיצוב לוגו לעסק בין שאר הדברים, צריך להיות כזה, שיוכל לתרגם את הדמיון שלכם לגרפיקה. רצוי גם להיעזר במעצב, שיהיה מספיק יצירתי בשביל לעזור לכם להיות מקוריים בעיצוב הגרפי של העסק שלכם ומספיק קשוב בשביל להבין באמת למה אתם מתכוונים כשאתם מתארים את המסר שלכם.
Comments are closed.