אם יש לכם אתר אינטרנט, זה הזמן לחשוב על ההזדמנויות העומדות לרשותכם. פרסום בגוגל הוא למעשה הכרח לכל מי שיש לו אתר או אפילו עסק. הדבר נשמע מובן מאליו (ובצדק) אך בפועל הוא לא פשוט ויותר מדי אנשים מוצאים עצמם מוציאים כספים על ניסיונות לבצע את הפרסום לבד וזאת בלי להגיע לתוצאות המיוחלות.
מה קורה בעולם הפרסום?
כאשר אנו מדברים על פרסום במנוע החיפוש הגדול ביותר, גוגל, אנו מדברים לא רק על הסיכויים להצלחה והבאת גולשים ולקוחות רבים אלא מדברים גם על אתגר. אפשר לדמות את עולם הפרסום בגוגל לעולם הפרסום כאשר מדובר לא פעם בג'ונגל אמתי עם חיות שונות ומשונות, כללים שלא ברורים לרוב ואין סוף אתרים ועסקים שמנסים לדחוף עצמם קדימה.
פרסום בגוגל – להיות חכם ולאו דווקא חזק
שלא כמו בג'ונגל, החזק הוא לאו דווקא זה ששורד אלא לרוב יהיה זה החכם אשר יצליח להביא את התוצאות הטובות ביותר מגוגל. כדי להיות שייך לעולם של החכמים, יש להבין מהו פרסום בגוגל, לבצע תכנון מקדים לפעילות בו ולהתייעץ עם המומחים בתחום.
מיהם המומחים בתחום הפרסום בגוגל
היום אפשר למצוא לא מעט אנשים אשר מגדירים עצמם כמומחים וזאת גם אם אין לכך כל סיבה מוצדקת. המשימה שלכם בקידום היא למצוא את האנשים שבאמת יכולים לעזור לכם, את אלו ששולטים בחומר ושיכולים להוביל אתכם לקדמה. אלו הן התכונות שכדאי שתבדקו שיש אותן אצל האנשים אליהם תפנו:
- ניסיון – לא במקרה אומרים כי אין חכם כבעל ניסיון. בעלי ניסיון מכירים היטב את העולם של הפרסום בתוך גוגל ויכולים לדבר על מקרים בהם הצליחו מעל כולם.
- הקשבה – לעתים הדבר יכול להיראות לא חשוב אך בפועל המטרה של המומחים בפרסום היא לקדם את הלקוח שלהם ולכן ללא הקשבה לציפיות שלו, לאופי העסק שלו וללא הגדרת מטרות, הסיכוי להצליח הוא קטן מאד.
- יצירתיות – פרסום בגוגל כמו כל עולם הפרסום, הוא הזדמנות לבדל אתכם מכל האחרים ולשם כך יהיה עליכם למצוא את האנשים היצירתיים בתחום.
Comments are closed.