מה הוא קידום אורגני
על פי סקרים, יותר משני שלישים מגולשי האינטרנט שמשתמשים במנוע החיפוש של גוגל, יבחרו באחת משלושת התוצאות הראשונות שיופיעו להם בחיפוש. על מנת להצליח להגיע לכמה שיותר גולשים וכדי לקדם את אתר האינטרנט שלכם ובסופו של דבר, את החברה שלכם, הארגון שלכם ולהצליח לפרסם ולשווק את אתר האינטרנט שלכם, מנוע החיפוש גוגל הוא אחד האמצעים החשובים ביותר אותו יש להצליח ולפצח כדי להצליח במשימה. קידום אורגני משמעו קידום, שיווק ופרסום האתר ללא תשלום על פרסומות, באנרים ומודעות, אלא באמצעות שיטות שונות להבאת האתר שלכם שיופיע כמה שיותר מהר בתוצאות החיפוש בגוגל. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות שימוש נכון של מילות מפתח.
מה הן מילות מפתח ואיך הן קשורות לקידום אורגני
כשמדברים על קידום אורגני, מילות מפתח משמען מילים שכאשר יקלידו אותן בחיפוש בגוגל, גוגל יאתר את האתר שלכם מבין המאגר העצום של אתרי האינטרנט. לדוגמה, במידה ומדובר באתר שעוסק במוצרי קוסמטיקה, מילות מפתח אפשריות יכולות להיות: קוסמטיקה, איפור, מוצרי איפור, איפור איכותי, איפור זול, ועוד ועוד ועוד… הכל תלוי באיזה קהל יעד אתם רוצים למשוך, ומתי אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע ובאיזה חיפושים. אם לדוגמה, האתר שלכם עוסק במציאת טיסות זולות, מילות החיפוש שיהיה עליכם לקדם באתר שלכם יהיו: טיסות זולות, כרטיסי טיסה זולים, טיסות לחו"ל בזול, וכו'… נסו לחשוב על עצמכם – כאשר אתם משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא אתר כלשהו, באיזה מילות חיפוש תשתמשו?
שימוש במילות מפתח
אז, אחרי שהגדרנו מה הן מילות מפתח ואיך הן תורמות לקידום אורגני, נותר להסביר איך מכניסים אותן לאתר שלכם ואיך משתמשים בהן לקידום אורגני. הקידום האורגני יתבצע כאשר גוגל יאתר את מילות המפתח שבחרתם באתר שלכם. קיימות דרכים שונות להכנסת מילות המפתח לאתר האינטרנט שלכם. כמו, למשל, באמצעות תכנות. בקוד של אתר האינטרנט שלכם, קיימת אפשרות להוספת שורת קוד המכילה בתוכה את מילות החיפוש. הכנסת מילות המפתח לשורת הקוד יעזור לגוגל לאתר את האתר שלכם מבין האתרים השונים.
Comments are closed.