כל יזם בעל חזון הוא אדם שלפי הגדרה מסוגל לראות קדימה ולחזות כיצד הוא רוצה שהדברים יראו. לפי התמונה החדה שהוא רואה הוא בונה תוכנית, והיא, כאורח פלא, מתחילה לרקום עור וגידים.
אם אתם יזמים ובעלי עסקים, ואתר האינטרנט שלכם בשלבי הקמה או כבר באוויר, הרי שהצעד החשוב ביותר הוא בניית בסיס איתן לתמיכה במאמצי הקידום שלו.
אתר ללא קידום הוא כמו ספר טוב שנחבא במגירה ומעולם לא יצא לאור, וחבל. קידום אורגני בגוגל, מנוע החיפוש העצמתי והמוביל בעולם, הוא מהלך של חובה לכל בעל עסק ועצמאי, ולכל מי שרוצה שהאתר שלו לא יעלה אבק, אלא יהיה פעיל ויתפקד כחלק ממערך השיווק שלו.
איך עושים קידום אורגני בגוגל
לא ניתן להביא תורה זו במלואה במאמר הכרות קצר זה, אך בכל זאת התנאים העיקריים לקידום אורגני בגוגל חשובים לכולנו, ויאפשרו לכם לתקשר בצורה חלקה עם מקדם האתרים שלכם:
- תוכן הוא מלך – השקיעו בתוכן של האתר שלכם, בכמות ובאיכות
- מאמרים ארוכים ואיכותיים – לא קצרים ומשעממים
- בצעו מחקר מקיף למילות המפתח ורמת התחרות – והתחרו על הנישה שמתאימה לכם כעת
- הפיצו את הידע שלכם ברחבי הרשת – אל תפעלו רק באתר שלכם
- היו פעילים חברתית – ענו לאנשים על שאלות, ותמכו בלקוחות שלכם ובכלל.
על חשיבות כתיבת המאמרים והתוכן
לא משנה מה העסק שלכם, הרי שיש לכם מתחרים, וקרוב לוודאי שלא מעט. גוגל בוחר את מי לשים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש על ידי אלגוריתם שהוא הכול פרט לרנדומאלי. המדדים העיקריים מושפעים מכמות התוכן שלכם וכמות הקישורים שהאתר שלכם מקבל, וככל שיותר ואיכותיים יותר, כך הקידום חזק יותר.
בשביל מהלך נבון ויציב של קידום אורגני בגוגל, כזה שמוביל אתכם לבסס את האתר והעסק שלכם כסמכות בתחום בו אתם מתעסקים, יש צורך בתוכן. גוגל קורא את התוכן, משווה את התוכן, ומדרג את התוכן, ובכך יודע האם האתר שלכם יספק את המענה ללקוחותיו המחפשים, או לא.
Comments are closed.