אם אתם בעלי עסק או תחביב ועוד אין לכם אתר, זה הזמן לברר על אודות בניית אתר חדש שישמש אתכם ויביא אליכם גולשים. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם חברה זו או אחרת כדאי שתבינו מה כולל ההליך ומה עליכם לעשות כדי שהאתר יעבוד בשבילכם ויביא לכם לקוחות.
שלב ראשון – אפיון האתר
בתחילת הדרך (ולאחר בחירת החברה שתבנה עבורכם את האתר) החברה תאפיין את האתר הרצוי לכם. האפיון יתבצע דרך שאלות שונות כמו למשל מהי מטרת האתר, כיצד אתם רוצים שיעבוד ואלו לקוחות מתאימים לכם. כמו כן, החברה תרצה לדעת באיזה תחום עוסק האתר ואיזה מידע תרצו להעביר דרכו וזאת כדי לבנות אותו כך שישמש אתכם על הצד הטוב ביותר.
שלב שני – בניית אתרים ועיצוב האתר
לאחר ההבנה למה האתר משמש ומהן הציפיות שלכם, תוכל החברה להתחיל לבנות אותו. בשלב זה כל שיהיה עליכם הוא לחכות וליום קבלתו ועלייתו לאוויר. חברת בניית אתרים תבצע את כל ההליך בלי שאפשר יהיה לראות אותו ולמעשה אתם תקבלו את התוצאה הסופית כשתוכלו לתת עליה את הדעת ולבקש תיקונים. חשוב לציין כי זהו גם השלב בו נקבע העיצוב ולכן חשוב שכל חומר עיצובי וכל בקשה יועברו לחברה.
שלב שלישי – העברת האתר ללקוח
החברה המתמחה בתחום בניית אתרים תצטרך לבצע את ההעברה של האתר כראוי. כלומר, היא תצטרך לעבור אתכם על האתר, להראות לכם את המנגנון שמאחורי הקלעים ולהסביר לכם באופן בסיסי כיצד תוכלו להוסיף אליו תכנים וכיצד תוכלו להיכנס אל המערכת.
הגולשים לא יגיעו אל האתר סתם כך
חשוב לציין כי הליך בניית אתרים אינו מחליף את תהליך קידומו של האתר. לבנייה נכונה יש השפעה על הקידום, אך גם לאחר שההליך מסתיים והאתר יעלה לאוויר, יש לדאוג למלא אותו בתכנים ולהביא אליו גולשים. דרך אחת לעשות זאת היא פרסום שלו ברשתות החברתיות ובמייל, אך הדרך המשמעותית יותר היא בעזרת מקדם אתרים כאשר בנייה נכונה של האתר תקל על עבודת הקידום.