הוא החל את הקריירה התקשורתית שלו כמגיש טלוויזיה ובעיקר כדוגמן, לאחר מכן נכנס לבית "האח הגדול VIP" בתור בן הזוג לשעבר של מאיה בוסקילה ומהר מאוד התגלה כאחד הדיירים המרתקים בבית – ולאחר מכן שינה פאזה ועבר מלהיות בפרונט לעמדה מאחורי הקלעים ומלהיות מושא הסיפורים לזה שמספר אותם לטובת לקוחותיו במשרד יחסי הציבור שהקים ושנושא את שמו: דודי מליץ.
מה הפך את דודי מליץ לזוכה הגדול בעונת ה-VIP של האח הגדול?
בעונת ה-VIP הראשונה של האח הגדול השתתפו מנחם בן, האחיות שרונה ודניאלה פיק, אמיר פיי גוטמן וכאמור דודי מליץ ומאיה בוסקילה.
מליץ הרשים מידית הן את הדיירים האחרים והן את הצופים בבית: הוא הצליח להתחבר לכל שאר הדיירים שהיו סגורים איתו בבית המצולם והמתועד, שמר על יושרה מוחלטת, לא נרתע מאמירת האמת גם כשהיא לא נעימה (והקפיד לעשות זאת בנועם) ובעצם ניתן לראות כבר שם את יכולות היח"צ המרשימות של מליץ, שבזכותן הוא הצליח להעביר באפקטיביות את המסרים שביקש להעביר ובעיקר להעביר את מי שהוא לציבור הצופים.
המעבר לקריירת יחסי הציבור המשגשגת
הבחירה של מליץ לזוז הצידה מאור הזרקורים הפתיעה לא מעט אנשים, אבל לו עצמו היה ברור תמיד שפרסום ותשומת לב אינם המטרה האמיתית שלו בחיים אלא אמצעי בלבד.
היכולות התקשורתיות הגבוהות שלו והכישרון להעביר גם סיפורים מסובכים ומסרים מורכבים כך שכולם יבינו אותו ויזדהו עם הערכים הנכונים הובילו את דודי מליץ למקום הטבעי עבורו, משרד יחסי ציבור.
במשרד יחסי הציבור שהקים באות לידי ביטוי גם היושרה שלו וההקפדה על כל פרט ופרט, וכן היצירתיות.
דוגמה ליצירתיות ניתן לראות ביוזמה שלו לבצע את אתגר בובות הראווה בלב מסעדת "אדום". אמנם האתגר היה ויראלי מאוד ואף מעט שחוק, אבל ביצועו בלב מסעדה שמוכרת לציבור הרחב כזירה של אקשן גועש ורוחש משכה תשומת לב והביאה לפרסום כתבות טלוויזיוניות מחמיאות אודות "אדום" – עוד לקוח מרוצה של משרד יחסי הציבור של מליץ.
עוד כדאי לדעת שהמשרד מעניק שירותים מגוונים בתחום היח"צ: ליווי תקשורתי, ייעוץ אסטרטגי, שיווק דיגיטלי, פעילות במדיה חברתית, ניהול משברים ועוד.
Comments are closed.